sâmbătă, 5 septembrie 2009

(pa)Harnicii prezidenţiabili


Mircea Geoana: “Traian Băsescu este un tip simpatic în particular, poţi bea un whisky sau o bere cu mare plăcere cu el, dar şi-a demonstrat limita proiectului politic”.
Cunosc un jurnalist, mare făcător de ziare, care îmi spunea că pe vreme când T.B. era ministrul Transporturilor i-a solicitat un spaţiu tipografic unde să-şi exprime părerile politice. Acordul s-a parafat în felul urmaător. Jurnalistul aranja gazetăreşte materialul pe ideile lui Băsescu, materialul era semnat de Băse. Totul contra o sticla de whisky. Când intra la mine in birou să-mi aducă materialul, imi spunea respectivul gazetar, îl întrebam: Ai adus articolul rotund? Asta însemna că l-am întrebat dacă foaia de hârtie pe care concepuse articolul înfaşura sticla de whisky. Băsescu râdea cu pofta şi-i întindea materialul şi sticla.
În particular, Băsescu, da, are dreptate Geoana, e un timp de treabă, dupa cum se vede. Dar nu bea cu oricine.
Deşi nu o spune explicit, Geoana lasă să se înţeleagă faptul că, în particular, el şi Băsescu au ciocnit câteva păhărele de whisky sau bere. Dacă Băse este de gaşcă la băutură, Mircea Geoană cum se comportă? Cântă, sparge pahare, face scandal, e tăcut, e hazliu, plânge? Cine poate să-mi spună?

Niciun comentariu:

ROMANE, FII MAI NEAMT!