miercuri, 7 octombrie 2009

Ştiri cu pistolul la tâmplă

Lovitura de teatru. Gina Pistol s-a mutat în Ferentari. Cum, nu ştiţi cine este Gina Pistol? Nici eu. Ma duc pe Google sa mă interesez.
Am fost, am citit, am aflat. Gina Pistol este o piţipoancă, fostă pe la mai mulţi mârlani de Dorobanţi, şi nu numai, printre care şi fotbalistul Ciprian Marica. Şi-a plimbat fizicul de bombă sexy prin câteva pelicule de calitate îndoielnică. Talentul său actoricesc este tot atât de mare cât este umbra lui Emil Boc în miezul zilei.
M-am luat cu vorba şi nu v-am spus de ce s-a mutat Gina Pistol în Ferentari. Vă spun de îndată ce prezentatorii de la Observator - Antena 1 mă vor informa. Sunt cu ochii pe ei.
(...) Încă nu am aflat. Se vorbeşte de un papagal care a fost prins de nevastă-sa cu amanta şi ameninţă că-şi aruncă pe geam copilul. Amanta ar putea fi Gina Pistol?
(...) Ni se aduce la cunoştinţă că o fetiţă de 10 ani a căzut în WC-ul şcoli. Copulul a fost scos şi trimisă acasă, aşa cum era, plină de căcat. Nu este sigur Gina. Asta foloseşte alte sulimanuri.
(...) În fine se vorbeşte de pistol. Dar nu de Gina Pistol, ci de pistoalele poliţiei de frontieră. Romania - Ucraina. Poliţiştii au tras câteva focuri de pistol în aer ca să-i pună pe burtă pe traficanţii de ţigări. E clar, nu e pistolul Ginei!
(...) 20 000 de protestatari în faţa Guvernului. Printre ei nu e Gina Pistol.
(...) Oamenii îşi duc la amanet frigiderele, maşinile de spălat, aparatele cu microunde. Gina şi-a amanetat pistolul?
(...) Un spital din judeţul Arad apelează la mila publică. Preotul din sat bate din poartă în poartă pentru a strânge alimente pentru bolnavi. Gina Pistol nu participă la acţiunea umanitară. Ar putea să dea pe gratis la tot cartierul, că are din plin.
(...) Panică la biserica din Alexandru Cel Bun (Bistriţa). Un urs coboară din pădure şi produce isterie. Voi nu v-aţi şoca dacă aţi vedea un urs făcând mătănii şi cruci mari? Este aşteptată să vină în zonă Gina Pistol să stea de vorbă cu ursul, care are laba ruptă. Gina îl va sfătui să meargă la doctor şă-şi pună laba în ghips. Ursul nu are încredere în sistemul sanitar românesc. Preferă să şi-o facă singur. Nu înainte de a veni Gina Pistol.
(...) Este ora 16.45 Gina a sosit! A părăsit-o iubitul ei libanez. Un tip plin de bani. Gina a părăsit apartamentul luxos şi maşina de 30 000 de euro şi s-a dus la mă-sa în Ferentari. Ca să aibă de o shaorma, accepta să participe la petreceri private în costumul divei Marilyn Monroe sau al Evei. Se gândeşte chiar să dea cu pistolul în populaţie.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Silvershado
ciao, non capisco la tua lingua ma ti rigrazio della visita

Unknown spunea...

Silvershado
grazie per la visita

Unknown spunea...

faccio fatica a tradurre quanto scrivi, ma è solo questione di tempo, ciao

ROMANE, FII MAI NEAMT!